Kundservice

Välkommen! Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna eller kontakta oss genom kontaktformuläret.

Ring vår kundservice på: 08 – 121 540 50

Vanliga frågor och svar

Information gällande GDPR

Bisnis Partner har ett eget kundregister med företagsinformation, innehållande företagsnamn, adresser, telefonnummer, namn och e-post till befattningshavare. Vi hanterar inga enskilda firmor.

Om du vill bli borttagen från vårt egna register är det bara att meddela oss att du inte vill ha dina kontaktuppgifter hos oss så raderar vi dessa.

Vi besitter inga egna register för utskick utan inhandlas alltid hos partnerbolag tillsammans med vår kund för varje projekt. Därför har vi inga egna register när det kommer till marknadsföringsändamål.

Självklart ska marknadsföringslagen iakttas vid e-postutskick. Budskapet ska vara relevant och det ska alltid finnas med avregistrering från den aktuella avsändaren samt adresskälla.

Om du har fått ett utskick med oss som adresskälla får du gärna kontakta oss genom kontaktformuläret nedan då vissa oseriösa aktörer har använt vårt namn som deras källa.

Detta formulär kan även användas om du önskar att utöva någon av dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen. Dessa rättigheter är inte absoluta och en begäran om utövande av rättigheterna resulterar därför inte alltid i någon åtgärd.

Dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen inkluderar:

  • Rätt till tillgång – Enligt artikel 15 i dataskyddsförordningen har du rätt att få tillgång till Personuppgifterna samt viss information rörande behandlingen av dem. Den informationen framgår av detta dokument.
  • Rätt till rättelse – Enligt artikel 16 i dataskyddsförordningen har du rätt att få dina Personuppgifter rättade om de är felaktiga samt att komplettera dem om de är ofullständiga.
  • Rätt till radering – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 17 i dataskyddsförordningen rätt att få Personuppgifterna raderade. Detta är den så kallade ”rätten att bli bortglömd”.
  • Rätt till begränsning av behandling – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 18 i dataskyddsförordningen rätt att begränsa behandlingen av Personuppgifterna.
  • Rätt till dataportabilitet – Enligt artikel 20 i dataskyddsförordningen har registrerade rätt att få ut Personuppgifterna (eller få dem överförda till en annan personuppgiftsansvarig) i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format.
  • Rätt att göra invändningar – Enligt artikel 21 i dataskyddsförordningen har du rätt att invända mot särskilda personuppgiftsbehandlingar, t.ex. det faktum att du förekommer i vårt verktyg.
Jag har inte fått någon faktura?

Du kan antingen ringa oss eller maila ditt ärende till info@bisnis.se

Vad händer med felaktiga uppgifter?

Vid upphörda eller felaktiga uppgifter så krediterar vi eller ersätter dig med nya. Vår bounce-rate på e-postadresser ligger mellan 1-3% vid våra kampanjer.

Ingår jag något avtal med abonnemang hos er?

Nej, det gör du inte. Om inte offerten beskriver vårt upplägg med ett månatligt avtal så binder du inte upp dig på något.

Avregistrera min e-postadress

Det kan du enkelt göra genom att trycka här!

Kontaktuppgifter

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss, nedan finner du våra kontaktuppgifter. Vill du komma i kontakt med oss över telefon kan du ringa någon av våra medarbetare.

Telefonnummer: 08 – 121 540 50
Telefontid:
 Mån-Fre, 08.30-17.00

Direktkontakt:
Våra medarbetare

E-post:
info@bisnis.se

Ekonomi:
info@bisnis.se

Adress och arbetstid

Vill du komma över på en kaffe är du alltid varmt välkommen förbi. Vi har telefontid mellan klockan 08.30 till klockan 17.00 på vardagar.

Postadress:
Tomtebogatan 28
113 38, Stockholm
Sweden

Besöksadress:
Tomtebogatan 28
113 38, Stockholm
Sweden

Kul att du har en fråga, ställ den här!

Här kan du ställa en fråga direkt till områdesansvarig hos oss. Vi återkommer så fort vi kan till dig!

Bisnis Partner Group Sverige AB

Här sitter vi, välkommen in på en kaffe!