Chat with us, powered by LiveChat

Kundservice

Här kan du enkelt ställa en fråga till oss om den inte redan är besvarad bland vanliga frågor och svar

Här kan du ställa en fråga till oss

Här kan du enkelt ställa en fråga direkt till oss så kommer det till rätt handledare. Kika gärna här ifall du hittar svaret på din fråga bland våra vanliga frågor och svar.

Kontaktformulär Kundservice

8 + 14 =

Direktnummer

Du kan självklart ringa oss direkt om du har en fråga till oss

 

08 – 121 540 50

Kontaktpersoner

Här hittar du våra områdesansvariga att ta kontakt med.

Besöksadress

Tomtebogatan 28
113 38 Stockholm

Se karta här

Kontakta oss

Telefonnummer: 08 – 121 540 50
E-postadress: info@bisnis.se

Öppettider

Måndag-Fredag: 09.00 – 17.00
Vid brådskande ärende ring din handledare

Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på den vanligaste frågorna vi brukar få

u

Jag har inte fått någon faktura?

Läs mer

Om du har en fråga gällande fakturor så får du gärna ringa oss eller kontakta oss direkt i kontaktformuläret på denna sida så ska vi hjälpa dig!

u

Vad händer med möten som jag tycker känns svala?

Läs mer

Förutsättningar kan ändras från det att vi har kontakt med företagarna till ditt möte. Ta kontakt med din handledare så kollar vi på det specifika mötet tillsammans. Vi brukar alltid hitta en bra lösning kring detta med våra kunder.

u

Jag vill avregistrera min E-post

Läs mer

Du kan enkelt avregistrera din E-postadress i våra register genom kontaktformuläret på denna sida. Men tänk också på att vi köper in uppgifter från anda leverantörer så du måste avregistrera dig hos dessa för att dina e-postadress ska försvinna från deras register. Men hos oss tar vi bort din E-postadress på en gång!

u

Vad händer med felaktiga uppgifter?

Läs mer

Ibland hänger inte ens vi med när företag ändrar uppgifter, ta kontakt med din handledare eller kontaktperson så löser vi det.

u

Ingår jag något abonnemang med er?

Läs mer

Beror på vad du har köpt för tjänst. Vid abonnemang där du binder upp dig så måste du alltid godkänna ett digitalt avtal från oss med din signatur. Så du behöver inte vara orolig att du skulle gå med i något abonnemang utan att veta om det.

u

Har ni några lediga tjänster just nu?

Läs mer

Vi söker alltid efter duktiga medarbetare! Är du intresserad av oss som bolag så är du varmt välkommen att ta kontakt med oss och en ansökan med ditt CV.

u

Information gällande GDPR

Här hittar du information gällande vår GDPR-policy

Läs mer

Bisnis Partner har ett eget kundregister med företagsinformation, innehållande företagsnamn, adresser, telefonnummer, namn och e-post till befattningshavare. Vi hanterar inga enskilda firmor.

Om du vill bli borttagen från vårt egna register är det bara att meddela oss att du inte vill ha dina kontaktuppgifter hos oss så raderar vi dessa.

Vi besitter inga egna register för utskick utan inhandlas alltid hos partnerbolag tillsammans med vår kund för varje projekt. Därför har vi inga egna register när det kommer till marknadsföringsändamål.

Självklart ska marknadsföringslagen iakttas vid e-postutskick. Budskapet ska vara relevant och det ska alltid finnas med avregistrering från den aktuella avsändaren samt adresskälla.

Om du har fått ett utskick med oss som adresskälla får du gärna kontakta oss genom kontaktformuläret ovan då vissa oseriösa aktörer har använt vårt namn som deras källa.

Detta formulär kan även användas om du önskar att utöva någon av dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen. Dessa rättigheter är inte absoluta och en begäran om utövande av rättigheterna resulterar därför inte alltid i någon åtgärd.

Dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen inkluderar:

  • Rätt till tillgång – Enligt artikel 15 i dataskyddsförordningen har du rätt att få tillgång till Personuppgifterna samt viss information rörande behandlingen av dem. Den informationen framgår av detta dokument.
  • Rätt till rättelse – Enligt artikel 16 i dataskyddsförordningen har du rätt att få dina Personuppgifter rättade om de är felaktiga samt att komplettera dem om de är ofullständiga.
  • Rätt till radering – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 17 i dataskyddsförordningen rätt att få Personuppgifterna raderade. Detta är den så kallade ”rätten att bli bortglömd”.
  • Rätt till begränsning av behandling – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 18 i dataskyddsförordningen rätt att begränsa behandlingen av Personuppgifterna.
  • Rätt till dataportabilitet – Enligt artikel 20 i dataskyddsförordningen har registrerade rätt att få ut Personuppgifterna (eller få dem överförda till en annan personuppgiftsansvarig) i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format.
  • Rätt att göra invändningar – Enligt artikel 21 i dataskyddsförordningen har du rätt att invända mot särskilda personuppgiftsbehandlingar, t.ex. det faktum att du förekommer i vårt verktyg.

Här är två personer som har svar på dina frågor

Vill du komma i direktkontakt med oss nu på en gång så slår du bara en signal till någon av våra kontaktpersoner inom området.

Fredrik Qvicker

Fredrik Qvicker

Säljansvarig

Fredrik är en av våra delägare och är insatt i det mesta som händer med företag och hur vi kan hjälpa våra kunders försäljningsavdelningar.

Vill du komma i kontakt med Fredrik?
E-postadress: fredrik.qvicker@bisnis.se
Direktnummer: 08 – 121 540 56

Carl Austrell

Carl Austrell

Säljansvarig

Carl hjälper dagligen våra kunder med att sätta upp strategier och riktlinjer, samt arbetar med hur de aktivt kan förbättra och förenkla arbetsvardagen.

Vill du komma i kontakt med Carl?
E-postadress: carl.austrell@bisnis.se
Direktnummer: 08 – 121 540 58