Chatt på hemsidan, ständigt bemannad och på plats för dina besökare

Bemannad chatt på hemsidan gör att du inte missar några av dina heta leads.

Z

Ständigt bemannad

Finns alltid på plats där dina intressenter finns!

Z

Hög kundservice!

Vi har lång erfarenhet av kundservice och stor variation av uppdragsgivare.

Z

Leadsgenerering av de hetaste leadsen

Du får snabbt tillgång till dina hetaste leads som uppstår genom din hemsida.

Chatt på hemsidan

 

Ökad konvertering och försäljning med chatt på hemsidan

Det spelar egentligen inte så stor roll vilken typ av företag, storlek eller vilken bransch du är aktiv inom. En sak som nästan alla företagare har gemensamt när det kommer till hemsidan är ett mål för din besökare. Det kan vara tex, att handla dina produkter direkt på hemsidan eller kanske att informera och utbilda dina besökare för att visa att du besitter rätt kompetens och är pålitlig. Ofta är den kritiska stunden då en fråga uppstår hos besökaren, en fråga som man vill ha svar på nu när det är aktuellt, nu när de faktiskt är inne och letar efter svar på denna fråga. En chatt fångar upp denna fråga som besökaren har direkt, här ges möjligheten att inom några sekunder få svar på en fråga eller ledas rätt inom ditt företag för att sedan vara närmre svaret de söker. Om besökaren måste skicka en fråga per e-post kan svaret vara närmre hos dina konkurrenter, tre klick bort…

Anpassad till din grafiska profil

Vi skräddarsyr chatten så att den passar in i din grafiska profil och layout. Våra experter hjälper dig även med hur, när och var chatten ska synas för bäst effekt.

Effektivare och snabbare kundärehantering

Genom att ge din besökare möjligheten att ställa en följdfråga eller få ett utvecklat svar går processen från fråga till svar mycket fortare. Du kortar ner dina interna processer för din kundservice och har alltid chatten bevakad av en projektledare hos oss.

Ökad kundnöjdhet och alltid på plats

En chatt på hemsidan hjälper inte bara våra kunder att öka både antalet kvalitativa affärsmöten och försäljningsvolymen, utan också visat en kraftig ökning när det kommer till kundnöjdheten. Och vi alla vet vikten av en snabb och effektiv kundservice som alltid finns tillhands när dina kunder behöver det.

Fredrik Qvicker

Fredrik Qvicker

Expert - Chatt på hemsidan

Fredrik är vår expert när det gäller chatt på hemsidan. Ställ gärna en fråga direkt till Fredrik här.

Direktnummer: 08 – 121 540 50
E-post: fredrik.qvicker@bisnis.se

Vad kostar det?

Här kan du få ett prisförslag från oss direkt.

Kul att du har en fråga, ställ den här!

Om du har frågor eller funderingar så kan du enkelt ställa dessa här, du kan även göra en mer detaljerad förfrågan här.