Mötesbokning

Telefonförsäljning

En effektiv nykundsbearbetning och leadsgenerering är för de flesta företag grunden till ett lyckat resultat. Vi hjälper våra kunder att kommunicera och bygga kundvärden genom bland annat telefon.

Vi kvalitetssäkrar alltid vår bearbetning över telefon genom regelbunden medlyssning och inspelning av samtal.

Z

Ordning och reda

Anpassade system för informations-insamling och bearbetning över telefon

Z

Personlig handledare

Du kommer att ha minst en personlig handledare hos oss hela vägen.

Z

Regelbunden uppdatering

Du är alltid uppdaterad med vårt arbete, daglig kontakt med din projektansvarige.

Anpassade system för effektiv och kvalitativ bearbetning

 

Vår roll är att hjälpa företag att öka sina intäkter. Vi utgår från dina förutsättningar och skapar en arbetsprocess som passar din verksamhet.

Vi har lång erfarenhet av projekt inom telefonförsäljning, våra kunder har insett effektiviteten och att ett delat risktagande ofta leder till framgång. Vi arbetar idag med en rad olika företag inom olika branscher, vi arbetar självklart bara med våra egna utbildade telefonförsäljare som vi alltid kvalitetssäkrar för dig som kund.

Vi arbetar både med resultatbaserade modeller men också med konsultupplägg på timbasis. Vi kvalitetssäkrar vår bearbetning med hjälp av medlyssning och inspelade samtal. Viktigt för oss är att känna en trygghet i grunden av våra projekt tillsammans med dig. Belöningen för detta kommer i form av lyckade resultat och ökad försäljning, det vet vi.

Fredrik Qvicker

Fredrik Qvicker

Ansvarig - Telefonförsäljning

Fredrik är ansvarig för telefonförsäljningen hos oss. Här kan du ställa en fråga direkt till Fredrik.

Direktnummer: 073 433 23 13
E-post: fredrik.qvicker@bisnis.se

Vad kostar det?

Här kan du få ett prisförslag från oss direkt.

Kul att du har en fråga, ställ den här!

Här kan du ställa en fråga direkt till områdesansvarig hos oss. Vi återkommer så fort vi kan till dig!

Vanliga frågor och svar om telefonförsäljning

Här hittar du de vanligaste frågorna vi får gällande vår telefonförsäljning.

Hur kvalitetssäkrar ni ert arbete över telefon?

Vårt fokus ligger i kvaliteten av våra samtal. Vi arbetar dagligen med att aktivt kvalitetssäkra allt vårt arbete över telefon. Vi säkerställer kvaliteten genom medlyssning av ansvariga hos oss samt inspelning av samtal till dig som kund. Allt enligt branschens etiska riktlinjer.

Vad kostar det?

Det varierar beroende på volym och bransch. Vissa branscher kräver hårdare och längre bearbetning. Vi måste veta mer om ditt projekt innan vi kan lämna en offert. Tag gärna kontakt med oss redan idag så tar vi fram en offert till dig.

Kan ni även ringa utanför Sverige?

Ja, det gör vi redan idag. Vi har kunder i Norden och ute i Europa som vi arbetar med idag. Hör av dig till oss och berätta mer om dina tankar!